Moja lista Top 10
Lubicie oglądać filmy?
– Ja bardzo.
Macie swoje ulubione filmy, które możecie oglądać non-stop, nie ważne kiedy, nie ważne gdzie? A czasem wydaje wam się, że są kiczowate, nijakie, beznadziejne? Ale i tak je kochacie i oglądać po wsze czasy będziecie?
– Ja mam. Oto i one:
Top lista 10 ulubionych filmów:
1. Saga zmierzch
Uwielbiam wszystkie części za tą piękną miłość, muzykę i efekty. Akcja dzieje się w pięknym miejscu, które chciałabym kiedyś zobaczyć na własne oczy. Wydaje mi się, że te filmy spodobają się komuś, kto kiedyś przeżył lub chce przeżyć tak cudowny romans.
2. Transformers
Nie wiem dlaczego lubię te filmy, może za akcję, może za takie nieprawdopodobne maszyny. Jakoś tak zawsze mi miło się to ogląda i zawsze się śmieję jak w ostatniej części dziewczyna głównego bohatera, po wszystkich walkach, tarzaniu się, upadaniu jest nadal czysta w swoim białym ubranku i w szpilkach na nogach 🙂
3. Szklana pułapka
Ach ten Bruce Willis… od ładnych parunastu lat ten film leci zawsze w święta i zawsze go oglądam. Uwielbiam patrzeć na ratującego życie niewinnych ludzi John’a McClane’a. A Willis jest im starszy tym fajniejszy.
4. Kroniki Riddicka
Te filmy lubię tylko dzięki głównej postaci. Tak, Vin Diesel to kolejny ulubiony aktor. No i jeszcze za te jego magiczne oczy. I proszę nie śmiejcie się ze mnie 🙂
5. Szybcy i wściekli
Uwielbiam piękne i szybkie samochody. Chciałabym móc jeździć jednym takim cackiem. Poza tym lubię jak coś się dzieje, a tam dzieje się i to dużo i szybko. No i Vin Diesel też tam jest.
6. Eat, Pray, Love
Książki jeszcze nie czytałam, ale w filmie się zakochałam. Od razu, od pierwszego obejrzenia. Kocham go za Julię Roberts, za Javiera Bardem, za muzykę, za piękne miejsca, za miłość do włoskiego jedzenia i polubienie większych rozmiarów ubrań, bo przecież to nie one są najważniejsze w życiu. Dzięki Liz Gilbert zamarzyły mi się miesięczne wakacje w Rzymie.
7. The Proposal
Bardzo lubię Sandrę Bullock, szczególnie w komediach. Jest piękna, zabawna. Można się pośmiać na tym filmie. Mimo, że nie przepadam za Ryanem to tutaj wyszedł nawet, nawet.
8. The Devil Wears Prada
Świetna rola Anne i Meryl. Dużo mody. Ciekawa i zabawna historia. Film jest lekki. Lubię fragment, gdy Andy przemienia się z brzydkiego kaczątka w piękną i młodą kobietę.
9. Vicky Cristina Barcelona
Cudowna muzyka, dzięki której można się zakochać w hiszpańskich rytmach. Ciekawy film ze świetną obsadą.
10. Sex and the City
Interesujące życie czterech przyjaciółek na Manhattanie. Mnóstwo ciuchów, rozmów na babskie tematy i facetów. Serial zaczęłam oglądać ze względu na ubrania i buty jakie nosiły bohaterki, a później nagrali filmy i tak już pozostała ta miłość do nich 🙂 No i zawsze byłam za Mr Bigiem.
"Miasto aniołów", "Vinci", "Seksmisja" – oglądałam milion razy i znam większość kwestii na pamięć 😉
O proszę jak ciekawie. Przypomniałaś mi Dominiko o filmie "miasto aniołów", które też lubię a dawno nie oglądałam 🙂
"Kroniki Riddicka" to zarówno film jak i gra, "Szybcy i wściekli" – mistrz, po prostu. Jest to film, który mógłby się wydawać pusty, bo auta, a jest tak wciągający, z taką akcją, że chce się więcej. Uwielbiam jeszcze "Resident Evil" chociaż najnowsze dwie części nie powalały. W sumie to znajdzie się masę świetnych filmów, które wprost kocham <3
O jak milo, ze komus się podobaja filmy, ktore lubie ogladac 🙂
Duzo jest filmow, ktore mozna obejrzec powtornie, ale wybralam akurat te, ktore naprawdę kiedy jest mi zle lub nie wiem co obejrzec to zawsze wlaczam jeden z tych i wtedy wiem, ze wieczor bedzie mily i przyjemny 🙂
Saga zmierzchu i szybkich i wściekłych także należy do moich ulubionych filmów:))
Och jak milo 🙂